Sledování zásilek

Pokud potřebujete znát bližší informace o pohybu Vaší zásilky, klikněte na odkaz České pošty nebo PPL, podle Vašeho zvoleného doručovatele při dokončení Vaší objednávky. Poté napište číslo balíku, které Vám bylo zaslané při vyřízení objednávky e-mailem.

cpost

 

Číslo zásilky zadejte bez mezer

ppl

Číslo zásilky: 

Číslo zásilky zadejte bez mezer

gls

 

Zadejte číslo zásilky bez mezer.

Poznámka: u dopravce Top Trans vás budeme informovat osobně.


Při přebírání zásilky dbejte prosím následujících pokynů:

  • Věnujte pozornost vnějšku balení, zejména zkontrolujte povrch zásilky a lepicí pásku.
  • Porušení, trhliny a obzvláště pak průraz kartónu nebo deformace rohu balíku mohou znamenat neopatrné zacházení se zásilkou během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení.
  • Pokud tedy při kontrole u převzetí narazíte na výše zmíněné ukazatele toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, nebo možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči!
  • Trvejte na sepsání reklamačního protokolu nebo sepsání záznamu o stavu v jakém byl balík doručen. Zajistíte tak snazší řešení případné reklamace.

Zpozdilo se dodání vaší zásilky?

Zásilka již není u nás, proto kontaktujte vybraného dopravce, který vám sdělí podrobnosti.


Zásilková přepravní společnost PPL

Zásilková přepravní společnost PPL doručuje obvykle do 24 hodin po celé ČR. Zboží Vám bude nejčastěji doručeno následující pracovní den po potvrzení objednávky ( toto potvrzení Vám přijde na email uvedený v objednávce ).
Zboží je doručováno v pracovní dny 9:00 - 18:00 přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. V případě dotazů se prosím obraťte na náš zákaznický servis na telefonním čísle 225 331 500.


Česká pošta Balík do ruky

Česká pošta je stále největším doručovatelem zásilek na našm území. Standardně doručuje do 24 hodin po celé ČR. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení. Balíky jsou doručovány v pracovní dny, v běžné doručovací době, kterou Česká pošta nabízí v dané lokalitě. V případě, že nebudete zastiženi na uvedené adrese, bude zásilka uložena na nejbližší poště skladující balíky a Vy budete upozorněni tzv. Výzvou ve Vaší schránce. Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku ( najdete jej následující ve svém mailboxu ) vyhledat svou zásilku na infolince 840 111 244.
Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.


Česká pošta Balík na poštu

Váš Balík Na poštu do hmotnosti 30 kg doručí na kteroukoliv z více než 2 700 pošt v České republice podle výběru adresáta nebo odesílatele. Ideální služba pro ty, kteří si nikdy nejsou jistí, kde vlastně budou. Standardně doručuje do 24 hodin po celé ČR. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení. Ve všední dny doručuje mezi 8:00-16:00 hodinou, ve vybraných lokalitách až do večerních hodin v rozmezí 14:00-19:00 hodin, v Praze od 14:00-20:00 hodin. Před doručením balíku vám zašle SMS nebo e-mail s předpokládaným termínem doručení. Aby vás mohli elektronicky informovat, je nutné, aby odesílatel balíku uvedl své správné kontaktní údaje. Pokud jste obdrželi SMS nebo e-mail o odeslání balíku, můžete nejpozději do půlnoci v den, kdy jste avízo obdrželi, požádat o Změnu termínu nebo způsobu doručení. V případě, že nebudete zastiženi na uvedené adrese, bude zásilka uložena na nejbližší poště skladující balíky a Vy budete upozorněni tzv. Výzvou ve Vaší schránce. Informaci o uložení a možnostech vyzvednutí balíku obdržíte rovněž prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku ( najdete jej následující ve svém mailboxu ) vyhledat svou zásilku na infolince 840 111 244. Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.


Zásilková přepravní společnost GLS

GLS je doručovací společnost, která své zásilky doručuje klasicky do 24 hodin po celé ČR. Zboží Vám bude nejčastěji doručeno následující pracovní den po potvrzení objednávky ( toto potvrzení Vám přijde na email uvedený při objednávce ).
Zboží je doručováno v pracovní dny od 9:00 - 18:00, přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný, před dodáním zboží budete řidičem telefonicky kontaktováni. V případě dotazů se prosím obraťte na náš zákaznický servis na telefonním čísle pro odesílatele +420 567 771 111, pro příjemce: +420 840 123 456. Cestu vaši zásilky tak můžete sledovat online.
Zákaznický servis je tu pro vás od pondělí do pátku, vždy od 07.00 do 18.00 hodin.


Přepravní společnost TOPTRANS

TOPTRANSem můžete přepravovat od jednotlivé obálky, nebo balíčku až po několikapaletové zásilky na jednu adresu, na kterékoliv místo v České nebo Slovenské republice. Obal zásilky musí odpovídat uvažovanému způsobu přepravy. Za škody, způsobené nevhodným balením neručíme, naproti tomu jsme připraveni Vám poradit - případně provést zabalení (zafóliování) na našich překladištích za, pro Vás přijatelný poplatek. Na základě zadání příkazce zajistí TOPTRANS inkaso dobírky od příjemce a následný převod vybrané částky na zákazníkem určený bankovní účet. U zásilek na dobírku, které nebudou převzaty z důvodu nesolventnosti příjemce, přestává plynout dodací lhůta. Částka se vybírá vždy v měně státu doručení ČR (CZK) a SR (EUR).
Toptrans garantuje, že rozvozový řidič systému v rozmezí 1-2 hodin před plánovaným doručením zásilky zkontaktuje telefonicky příjemce, upřesní mu svoji okamžitou polohu a sdělí předpokládaný čas příjezdu. Po vstupu zásilky do skladu TOPTRANSU generuje systém automaticky na e-mail příjemce zprávu s interaktivním odkazem. Po odkliknutí se adresátovi zpřístupní aktuální lokace jeho očekávané zásilky. Pokud je tato již zařazena do rozvozového okruhu, má zákazník k dispozici i jméno doručujícího řidiče a telefonní kontakt na něj. Po zařazení zásilky na rozvoz je příjemci na mobilní telefon odeslána SMS zpráva, která obsahuje telefonní číslo na rozvozového řidiče, případně částku dobírky. Po zařazení zásilky do Osobních odběrů je příjemci na mobilní telefon odeslána informativní SMS zpráva o uložení zásilky na středisku.
Telefonicky TOPTRANS zastihnete každý pracovní den od 7:00 do 18:00 hodin na telefonu +420 567 230 011.

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.